Sılk&Cashmere’de Sosyal Medya Pazarlama Atağı

26 Haziran 2010 Cumartesi |

Sosyal medya pazarlama ağlarında uzun süredir etkin bir şekilde yer alan ve yeni kitlelere ulaşan Silk&Cashmere, I Phone’a giren ilk Türk markaları arasında yerini aldı. Silk&Cashmere’in katıldığı bu uygulama listesinde, dünyaca tanınmış birçok marka da bulunuyor.

I Phone kullanıcıları, App Store bölümündeki Life Style menüsünden seçerek uygulamayı telefonlarına indirebiliyorlar. Sadece bir kere indirilmesi yeterli olan uygulama, kullanıcılara sürekli kullanım olanağı sunuyor. Uygulamanın içinde kullanıcıların en ince ayrıntısına kadar inceleyebileceği, yalın çizgi ve rafine zarafetiyle Silk&Cashmere koleksiyonları, güncel kampanyalar ve Silk&Cashmere haberleri bulunuyor. Tüm dünyada I Phone kullanıcılarına Silk&Cashmere ile ilgili bilgilere ulaşarak, beğendikleri ürünleri satın alma fırsatı sunan uygulama, Silk&Cashmere’e global bir kimlik kazandırıyor.

Silk&Cashmere sosyal medyada da etkin

Artık kullanıcılar için I Phone’ları kadar yakın olan Silk&Cashmere, saf ipek, saf kaşmir ve kaşipekten gelen kalitesini sanal ortama da yansıtıyor. Bireysel kullanıcılarla sosyal medya ağları üzerinden etkin bir biçimde iletişime geçen Silk&Cashmere, bu konuda uzmanlaşmış bir ekiple çalışmalarını sürdürüyor. Mağazacılık, Marka ve Pazarlama departmanlarının katkılarıyla çalışmalarını gerçekleştiren ekip, Silk&Cashmere’i müşterileriyle en sağlıklı şekilde buluşturacak sosyal ağ çözümlerini oluşturuyor. Müşterilere özel bir blog sayfası kuran Silk&Cashmere’in sosyal medya uzmanları, Twitter ve Facebook başta olmak üzere birçok önemli sosyal medyada müşterilerle iletişime geçiyor. Müşterileri ile yakın ilişkiler kurmaya özen gösteren Silk&Cashmere, duyuruları, etkinlikleri ve haberleri üye olduğu sosyal ağlar üzerinden takipçileri ile paylaşıyor.

Sosyal medyanın artık hayatın bir parçası olduğunu ve giderek daha da önemli hale geleceğini belirten Silk&Cashmere Sosyal Medya Marketing bölümü yetkilileri, “Sosyal medyanın Silk&Cashmere’e uygun olan her alanında var olmaya özen gösteriyoruz. Kaşmirimizi mağazalarımızda sergileyelim, herkes dokunabilsin felsefesinden yola çıkan markamız, internet kullanıcıları ile de interaktif, katılımcı, dürüst ve samimi bir ilişki kurmaya çok yatkın. Blog, Twitter ve Facebook sayfaları ile sosyal ağlarımızı birbirine bağlayarak daha kullanışlı hale getirdik” dedi. Hazırladıkları özel projelerle sosyal medya alanındaki çalışmalarına canlılık getireceklerini söyleyen yetkililer, çok önem verdikleri bu konuda her zaman özenli bir biçimde çalışmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sepete at,online alışveriş,online giyim,t-shirt,elbise,hırka,gömlek,satın al,online bayan giyim - erkek giyim