Fred Eyewear

30 Haziran 2010 Çarşamba |


Anneler Günü hediyenize karar veremiyorsanız zerafetin sembolü, görünümü tamamlayan en şık aksesuar: “Fred Gözlük” koleksiyonuna göz atın…

Fransız modasına yön veren markalardan Fred, klasik bir tarzın çağdaş tasarımlarla harmanlandığı 2010 güneş gözlüğü koleksiyonunu stil sahibi annelerin beğenisine sunuyor.

Fred’in tasarımcıları tarafından özel olarak hazırlanan 2010 Yaz Gözlük Koleksiyonu, mücevhere yansıttığı lüx ve tutkulu çizgisi ile markayı daha da yukarı çıkarıyor. Fred, 2010 koleksiyonunda yer alan modeller tutkulu, havalı, zarif ve çekici.

Tasarımlarda ışıltılı bir çizgi hissedilirken, Fred kullanıcıları yine iddialı ve çekici görünüyor. Fred gözlük koleksiyonunda kullanılan ağırlıklı renkler parlak sarı ve beyaz. Zarif gözlüklerden hoşlanan anneler için çerçevesiz modeller ağırlıkta. Daha klasik çizgiler taşımayı seven annelere ise yarım ve tam çerçeveli modeller koleksiyonun içerisinde yer almakta.

Doğanın tüm renkleri ve sezonun ön plana çıkan modelleri ile Fred gözlük koleksiyonundan annenize seçkin bir tarz hediye edin…

Levi's Cap canlı bir koleksiyon

29 Haziran 2010 Salı |


Gençliğin gözde markası Levi’s Eyewear, LS10026 koleksiyonu ile renkli ve canlı bir bakış sunuyor

Güneş düşmanı Levi’s Eyewear Yaz 2010 koleksiyonunda yer alan LS 10026 modeli ile renkli ve canlı bir yaz sunuyor. Her yaşta insanın kolaylıkla kullanabileceği LS 10026 modelinde kavuniçi, mavi ve yeşil renkleri yer alıyor. Koleksiyonun saplarında yer alan çıkıntılı Levi’s logosu, şık tasarlanmış çerçevesi ile stilini bir kez daha vurguluyor.

Levi’s Eyewear, gözleri güneşin zararlı ışınlarından koruyan UV filtresi ile kullanıcısının dostu. Işık yansımalarını azaltan ve kontrast hassasiyetini arttıran Polarizan camları ve kaliteli çerçeve seçenekleri ile Levi’s Eyewear, güneş gözlüğünü bir mücevher gibi işliyor. Gençler için özgürlüğün ve rahatlığın sembolü olarak kabul edilen Levi’s, gözlük koleksiyonunda da yaşam şekli gibi sevgisini de özgürce ifade etmek isteyenlere cazip alternatifler sunmaya devam ediyor

. Kaliteli ürünleri, en trend tasarımları ile Levi’s Eyewear modellerini görmeden güneş gözlüğü almayın.

karen Walker Eyewear

27 Haziran 2010 Pazar |


Sıradışı gözlükler arayanlar için Türkiye’de artık sıradışı bir marka var: Karen Walker… Amerikan stiline uygun yumuşak renkler, iddialı modeller ile 70’lere dönüşe hazır olun…

2002 yılından beri tekstil sektöründe adını yazdıran Karen Walker 2010 sezonunda gözlük sektörünü de iddialı giriyor. Anna Chlumsky, Zoe Kravitz, Corey Kenndy gibi bir çok genç ünlünün yanısıra Minnie Driver, Poul Walker gibi bir çok ünlünün markası olan Karen Walker gözlük koleksiyonunda, canlı renklerin yanısıra pastel ve yumuşatılmış tonlara da büyük ağırlık verilmiş. Karen Walker çekiciliğin sınırlarını zorlayan modern tasarımları ile dünya modasını yansıtıyor.

Yüzü saran stilleri, oldukça büyük camlar ve coşkulu ayrıntılar tamamlıyor. Karen Walker 2010 trendlerini güneş koleksiyonuna uyarlıyarak, tekstildeki başarısını gözlüklerede yansıtıyor. Modayı ön plana çıkararak kullanıcılarının isteklerine cevap veren marka, yüzleri yeniden forma sokarak hayatın her anı için modern bir görünüm yaratıyor.

Chloé 2010 koleksiyonunda …. model yer almakta. Metal ve kemik-asetat tasarımların yer aldığı yeni koleksiyonda, geniş yüzü saran, çekik ve simetrik sitillerin yanısıra asi modeller dikkat çekiyor. Modanın geçmişe dönen yüzünü güneş gözlüklerine yansıtan Karen Walker, nostaljik çizgileri günümüzün çağdaş yaklaşımları ile yorumluyor.

Dünya modasına yer veren tasarımları göz önüne alınarak üretilen Karen Walker gözlük modelleri şık ve çarpıcı görünümleri kadar, hafif çerçeveleri ile de üstün kalite vaat ediyor.

Sıra dışı bir tarzınız olduğunu düşünüyorsanız ya da içinizdeki sıra dışı tutkuları dış görünümünüze yansıtmak istiyorsanız Karen Walker’ın çarpıcı 2010 koleksiyonunu görmenizi tavsiye ediyoruz.

Sılk&Cashmere’de Sosyal Medya Pazarlama Atağı

26 Haziran 2010 Cumartesi |

Sosyal medya pazarlama ağlarında uzun süredir etkin bir şekilde yer alan ve yeni kitlelere ulaşan Silk&Cashmere, I Phone’a giren ilk Türk markaları arasında yerini aldı. Silk&Cashmere’in katıldığı bu uygulama listesinde, dünyaca tanınmış birçok marka da bulunuyor.

I Phone kullanıcıları, App Store bölümündeki Life Style menüsünden seçerek uygulamayı telefonlarına indirebiliyorlar. Sadece bir kere indirilmesi yeterli olan uygulama, kullanıcılara sürekli kullanım olanağı sunuyor. Uygulamanın içinde kullanıcıların en ince ayrıntısına kadar inceleyebileceği, yalın çizgi ve rafine zarafetiyle Silk&Cashmere koleksiyonları, güncel kampanyalar ve Silk&Cashmere haberleri bulunuyor. Tüm dünyada I Phone kullanıcılarına Silk&Cashmere ile ilgili bilgilere ulaşarak, beğendikleri ürünleri satın alma fırsatı sunan uygulama, Silk&Cashmere’e global bir kimlik kazandırıyor.

Silk&Cashmere sosyal medyada da etkin

Artık kullanıcılar için I Phone’ları kadar yakın olan Silk&Cashmere, saf ipek, saf kaşmir ve kaşipekten gelen kalitesini sanal ortama da yansıtıyor. Bireysel kullanıcılarla sosyal medya ağları üzerinden etkin bir biçimde iletişime geçen Silk&Cashmere, bu konuda uzmanlaşmış bir ekiple çalışmalarını sürdürüyor. Mağazacılık, Marka ve Pazarlama departmanlarının katkılarıyla çalışmalarını gerçekleştiren ekip, Silk&Cashmere’i müşterileriyle en sağlıklı şekilde buluşturacak sosyal ağ çözümlerini oluşturuyor. Müşterilere özel bir blog sayfası kuran Silk&Cashmere’in sosyal medya uzmanları, Twitter ve Facebook başta olmak üzere birçok önemli sosyal medyada müşterilerle iletişime geçiyor. Müşterileri ile yakın ilişkiler kurmaya özen gösteren Silk&Cashmere, duyuruları, etkinlikleri ve haberleri üye olduğu sosyal ağlar üzerinden takipçileri ile paylaşıyor.

Sosyal medyanın artık hayatın bir parçası olduğunu ve giderek daha da önemli hale geleceğini belirten Silk&Cashmere Sosyal Medya Marketing bölümü yetkilileri, “Sosyal medyanın Silk&Cashmere’e uygun olan her alanında var olmaya özen gösteriyoruz. Kaşmirimizi mağazalarımızda sergileyelim, herkes dokunabilsin felsefesinden yola çıkan markamız, internet kullanıcıları ile de interaktif, katılımcı, dürüst ve samimi bir ilişki kurmaya çok yatkın. Blog, Twitter ve Facebook sayfaları ile sosyal ağlarımızı birbirine bağlayarak daha kullanışlı hale getirdik” dedi. Hazırladıkları özel projelerle sosyal medya alanındaki çalışmalarına canlılık getireceklerini söyleyen yetkililer, çok önem verdikleri bu konuda her zaman özenli bir biçimde çalışmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.

Burberry Prorsum İlkbahar-Yaz 2011 Erkek giyim defilesi 19 Haziran Cumartesi günü Milano’da gerçekleşti.İlkbahar yaz 2011 erkek giyim defilesini live.burberry.com internet adresinden tüm dünya‘ da aynı anda canlı izleme imkanı sunan Burberry,2011 ilkbahar yaz erkek giyiminde de kalitesini ve iddiasını gözler önüne serdi.Milano’da gerçekleşen burberry defilesinde ingiliz müzisyenlerden Sebastian Brice ve Caspar Smyth defilede modellik yaparken, daha önce markanın reklam kampanyasında yer alan İngiliz müzisyenler Matt Gilmour,Gwilym Gold,Rory Cottam,Samuel Fry, model Alex Watson ve aktör Douglas Booth, defileye Burberry kıyafetleriyle katıldılar.

Marks & Spencer'ın Türkiye genelinde tüm çocukları doğaya farklı bir gözle bakmaya, hayal güçlerini zorlamaya ve tasarım yapmaya çağırdığı yarışmaya binlerce resim yağdı. Marks&Spencer'ın , küresel ısınmanın etkilerini azaltmak , daha iyi bir çevre ve daha iyi bir doğada yaşayabilmek için başlattığı PLAN A Türkiye projesine, çocukları da dahil ederek, çocukların doğaya alıcı gözle bakmaya, görmeye, dokunmaya ve keşfetmeye çalışmalarını sağlamak amacıyla hayata geçirdiği tasarım yarışmasına ilgi son hızıyla devam ediyor. Minik ellerden çıkan resimler, onların doğada özgürce oynamaya, koşmaya, görmeye, dokunmaya, koklamaya, keşfetmeye ne kadar ihtiyacı olduğunu kanıtlıyor.

Küresel ısınmanın tehdidi altında bulunan dünyamızın, alınan küçük önlemler ve doğru seçimler ile milyonlarca çabayla birleşeceğini ve geleceğimizi etkileyeceğini düşünen Marks&Spencer, yarınlar için şimdiden önlemler alınması gerektiğine inanıyor. 5 yıllık bir plan çerçevesinde organize edilen bir doğa sorumluluk projesi olan Plan A projesinin ardından, doğanın çocuklara olan ihtiyacından yola çıkarak 'Doğadan Desenler Çiz' tasarım yarışmasını da bu yüzden hayata geçiren Marks & Spencer Türkiye , istediği hedefe ulaştı.

1998 - 2004 yılları arasında doğmuş her çocuğa açık olan yarışmanın duyurumu yapıldığı ilk günden itibaren jüri üyelerini zorlayacak resimler Marks & Spencer' a ulaşmaya başladı. Kimi çocuk nesli tükenmekte olan hayvanları resmederken, kimisinden çevre ve doğa kirliliği ile ilgili duyarlı tasarımlar geldi.


Marks & Spencer tarafından düzenlenen “Doğadan Desenler Çiz” temalı tasarım yarışmasında seçilecek 3 tasarımın sahibi hem önümüzdeki aylarda tasarladıkları resimleri t-shirtler üzerinde mağaza reyonlarında görecekler hem de sürpriz hediyeler kazanacaklar.


Çocuklar ödüllerini 05 Haziran 2010, 'Dünya Çevre Günü' nde Bağdat Caddesi Marks & Spencer mağazasında düzenlenecek Ödül Töreninde teslim alacaklar.

Jüri üyeleri kimler var ?

Çocukların çevre duyarlılığını yansıttıkları tasarımlar, konusunda uzman kişilerden oluşan jüri üyelerine teslim edilecek. Geleceğin sahibi çocukların tasarımlarını değerlendirip ödüllendirecek jüri üyeleri arasında Çocuk Aklı Başkanı Senem Ekermen, Çocuk Aklı Sanat Yönetmeni Alev Cınbarcı, Çocuk Aklı resim öğretmenleri Canan Davran Akın ve Ayla Yıldız.

Çocukların Hayallerini Süsleyen ödüller…

Yarışmanın birincisini hem eğlence diyarı Disneyland® Paris de masal gibi bir seyahat hem de Marks & Spencer mağazalarından alışveriş yapmaları için 500TL’lik hediye çeki bekliyor. İkincilik kazanan çocuk 300 TL’lik Marks & Spencer hediye çeki ve içinde Nintendo Wii oyun konsolu, Flik Flak çocuk saati olan hediye paketinin sahibi olacak. Yarışmada üçüncülüğe hak kazanan çocuğu ise 200 TL’lik Marks & Spencer hediye çeki, Nintendo DS oyun konsolu ve Flik Flak çocuk saatinden oluşan hediye paketi bekliyor.

Lacoste Eyewear

23 Haziran 2010 Çarşamba |


Lacoste Eyewear’ın 2010 yılı koleksiyonu içinde yer alan erkek gözlük modelleri genç ve kendini genç hisseden sportif babalar için…

Dünyaca ünlü Fransız markası Lacoste Eyewear, 2010 ilkbahar-yaz erkek gözlük modelleri farklılığı ve tasarımlarıyla bu sezonda oldukça farklılık yaratıyor. Rahatlığın ve şıklığın ön plana çıktığı, göz alıcı tasarımlarla, en son modayı ve en son stilleri modellerine yansıtan Lacoste güneş gözlükleri, Babalar Günü için geniş seçenekli bir koleksiyon sunuyor.

Erkek gözlüklerinde en dikkat çekici model olan LA 12455 rahatlığı ve şıklığıyla erkek koleksiyonun en dikkat çekici tasarımına sahiptir. Model kullanıcıların konforu düşünülerek tasarlanmıştır. Model tasarlanırken renk detaylarına oldukça fazla önem verilmiştir.

Tonik renklerde olup sportif ve günlük kullanım için tasarlanan LA12448 modeli rahatına düşkün babalar için...

Babalar Günü’nde babanızın genç ve sportif görünmesini istiyorsanız Lacoste Eyewear’ın koleksiyonuna mutlaka göz atmalısınız.

Silk&Cashmere Babalar Günü

22 Haziran 2010 Salı |


Babalar Günü yaklaşıyor, yılın babalar için ayrılmış olan bu tek gününde ne hediye alsam diye düşünenler; yanıtı Silk&Cashmere’in geniş koleksiyonunda buluyor. 200 TL ve üzeri alışverişlerde kayın pederler için saf ipek kravat armağan eden Silk&Cashmere, babasına hediye alanları kayın pederleri için ikinci bir hediye almaktan kurtarıyor

Hayattaki en değerli varlıklarımızdan biridir baba. Onun her gün hissettiğimiz güvenini ve sıcaklığını, alınacak hiçbir hediyeyle karşılayamayız. Fakat yine de, onu bir gün olsun gülümsetebilmek için Babalar Günü’nde en iyisini, en güzelini vermeye çalışırız ona. İşte bu özel günde en şık ve en güzel hediyelerin adresi Silk&Cashmere, geniş ürün yelpazesi ve Babalar Günü’ne özel indirimleriyle sizi hediye seçme derdinden kurtarıyor.

Silk&Cashmere’in bu sene Babalar Günü için en büyük sürprizlerinden biri, 200 TL ve üstü alışverişlerde hediye ettiği yüzde yüz saf ipek kravat. Babasını, Silk&Cashmere’den alacağı saf ipek ve saf kaşmir ürünlerle sevindirmek isteyenler, eşlerinin babasına hediye etmek için, baba-evlat arasındaki sevginin saflığını yansıtan yüzde yüz saf ipek kravat çeşitlerinden istediğine sahip oluyor.

Silk&Cashmere, Babalar Günü’ne özgü bir diğer uygulamayla tüm erkek ürünlerinin ilkinde yüzde 30, ikincisinde ise yüzde 30’un üzerine ekstra yüzde 15 indirim olanağı sağlıyor. Silk&Cashmere’in babalara sunduğu bir diğer fırsat ise saf kaşmir polo erkek kazağındaki büyük indirim. Silk&Cashmere mağazalarında tüm zamanların en çok satan kazağı olan bu ürün, Babalar Günü için kısa bir süreliğine 409 TL yerine sadece 191 TL’ye alıcı buluyor. Üstelik bu evladiyelik ürün, 15 renk ve 5 farklı bedende satışa sunuluyor.

Saf ipeğin ve saf kaşmirin markası Silk&Cashmere, bu şık sürprizlerin yanı sıra, baba sıcaklığını ve güvenini yansıtan iddialı erkek koleksiyonuyla bu yaz babaları adeta şıklık yarışına sokuyor. Tenisçiler, yelkenciler, dağcılar, futbol fanatikleri, macera severler, denize nazır kahvaltı meraklıları, gazete ve kitap kurtları, gezginler, ralliciler, pazar gezmesi müptelaları, araba turcuları ve hatta balkon/bahçe bağımlıları gibi her zevkten, her yaştan ve her tarzdan erkek için hazırlanan Silk&Cashmere koleksiyonunda, siz de mutlaka babanız, çocuklarınızın babası, hatta onun babası için bir ürün bulacaksınız.


Dünyanın en gözde markalarının ürünlerini %70’e varan indirimlerle üyelerine sunan Limango, bu hafta da yaz modasının favori markalarını moda tutkunlarıyla buluşturuyor. 7-13 Haziran tarihleri arasında KİP, Toni&Guy, JBL, Alessi, Dior, Gamze Saraçoğlu, Victorinox, Gilette ve Silk&Cashmere’in ürünleri %70’e varan indirimlerle satışa sunuluyor. Üye sayısı 400.000’e ulaşan Limango, bu hafta çok renkli ve çok indirimli!

Yaz modasının favori ürünlerini sürpriz indirimlerle üyelerine sunan Limango’nun bu haftaki kampanyaları, moda tutkunlarına çok cazip fırsatlar sunuyor. Limango.com.tr’den, 7-13 Haziran tarihleri arasında KİP, Toni&Guy, JBL, Alessi, Dior, Gamze Saraçoğlu, Victorinox, Gilette ve Silk&Cashmere’in ürünleri %70’e varan indirimlerle satın alınabilir. Üye sayısı 400.000’e ulaşan Limango’ya göz gezdirmeden bu haftaki alışverişinizi tamamlamayın.

limango.com.tr’den yalnızca Limango üyeleri alışveriş yapabiliyor. Bunun için de limango.com.tr üyesi bir tanıdığınızdan davet almanız gerekiyor. Eğer Limango’ya üye olan bir tanıdığınız varsa, sitedeki forma onun e-posta adresini yazarak başvuruda bulunabiliyorsunuz. Eğer Limango üyesi bir tanıdığınız yoksa o zaman da sitedeki formu doldurarak başvuru yapıyorsunuz. Bunun ardından başvurunuz Limango tarafından inceleniyor ve üyeliğiniz konusunda tarafınıza bilgi iletiliyor. Üyelik onayından sonra arkadaş ve dostlarını Limango’ya davet edenleri ise benzersiz bir sürpriz bekliyor. Davet üzerine gelen her yeni üye, limango.com.tr’de yaptığı ilk alışverişle birlikte davet sahibine 10 TL alışveriş çeki kazandırıyor.

LimangoAnahtar’la davet edin, siz de kazanın!

Limango’ya arkadaşlarınızı davet etmek için artık çok kolay ve eğlenceli bir alternatif bulunuyor: LimangoAnahtar. Limango’dan alışveriş yapan üyelere, sipariş kargoları vasıtasıyla ulaştırılan bu kartlarla üyeler, arkadaşlarını Limango’ya davet edebiliyorlar. Kartların ön yüzünde Limango üyeliğini sağlayacak referans kodu, arka yüzünde ise üyenin e-mail adresini yazması için bir bölüm bulunuyor. Tek yapmanız gereken bu kartları Limango’ya üye olmak isteyen arkadaşlarınıza vermek. Arkadaşlarınız kartın üzerindeki kodu limango.com.tr’nin ana sayfasındaki bölüme girdikten sonra, üyelik işlemleri sırasında sizin e-mail adresinizi “sizi davet eden” kısmına yazdıklarında, arkadaşınızın ilk alışverişinden 10 TL alışveriş çeki kazanıyorsunuz. Kısacası ne kadar çok arkadaşınızı ya da yakınınızı Limango üyesi yaparsanız, onların alışverişleriyle birlikte siz de kazanıyorsunuz.

Üyeliğin ücretsiz olduğu limango.com.tr’de kullanılan 3D Secure sistemi sayesinde tüm alışverişler en yüksek güvenlik seviyesinde gerçekleşiyor. Yapılan alışverişlerde kredi kartlarına peşin fiyatına 3 ila 6 ay arasında değişen taksit seçenekleri de sunuluyor.

Levi's Babaları bu yıl denim tutkusu sarıyor

21 Haziran 2010 Pazartesi |




Levi’s’ın özgün yorumuyla tüm dünyaya yayılan “denim on denim” modası Babalar Günü’ne damgasını vuruyor. Yeni sezonda denim’in bir kumaştan çok daha fazlası, tam anlamıyla bir yaşam biçimi olduğunu bir kez daha hatırlatan Levi’s’ın seçenekleri, babalar için en dikkat çekici hediye alternatiflerini oluşturuyor.

Denim tutkunu babalar için en ideal hediye alternatifleri Levi’s mağazalarında sizleri bekliyor. Levi’s‘ın özgün yorumuyla tüm dünyayı etkisi altına alan “denim on denim” modası, babalara bu yıl baştan aşağı denim giydiriyor. Levi’s’ın akıllı kesimler ve şık detaylardan oluşan üstleri, vazgeçilmez jean’lerle tamamlanarak denim tutkunu babalar için en dikkat çekici hediye alternatiflerini oluşturuyor.

Amerika’nın keşfedilmemiş düzlüklerini ya da modern şehrin sokaklarını hayal edin; modası hiç geçmeyen denim görüntü her zaman “cool” ve mükemmel bir tercih olarak düşlerinizdeki yerini alır. 1920’li yılların “kovboy gömleği” olarak bilinen denim gömlekler, Levi’s® koleksiyonunda yeniden yorumlanarak modanın zamansızlığına modern ve karşı konulmaz bir uyum sergiliyor. Kısacası denim hayalleri, Levi’s® ile bu sezon yeniden şekilleniyor. Levi’s® yeni sezonda denim’in bir kumaştan çok daha fazlası, tam anlamıyla bir yaşam biçimi olduğunu bir kez daha hatırlatıyor.





İki modeli kadın ve iki modeli de erkek için olmak üzere dört tişörtten oluşan koleksiyonda “Waka Waka” ve “This Time for Africa” sloganları işleniyor

Barselona 15 Haziran 2010 – 14 Haziran Pazartesi’den itibaren, MANGO’nun Shakira ve Unicef ile işbirliği halinde oluşturduğu dayanışma amaçlı tişört koleksiyonu tüm dünyadaki MANGO mağazalarında satışa sunuluyor.

Bu özel dört model bugünden itibaren tüm MANGO mağazalarında ve www.mangoshop.com web sitesinde satışa sunulmuştur. Tişörtün fiyatı, kadın modeli için 18€ ve erkek modeli içinse 19€ olarak belirlendi.

Tişörtlerin tasarımı, FIFA 2010 Dünya Kupası’na ev sahipliği yapan Afrika kıtasının ruhunu, canlılığını ve enerjisini temsil etmekte olup, bu tişörtlerin satışından elde edilecek gelir Güney Afrika’daki çocukların eğitimine yönelik girişimlere katkıda bulunmak üzere aktarılacaktır.

FIFA Dünya Kupası ile eş zamanlı olan bu girişim, ana hedef olarak South African Elementary School’a gönderilmek üzere, Barefoot Foundation için fon toplamaya yardımcı olacaktır.

Sepete at,online alışveriş,online giyim,t-shirt,elbise,hırka,gömlek,satın al,online bayan giyim - erkek giyim